SPECS: cvs-nserver.spec, cvs.spec - Conflicts instead of Obsoletes

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Pią, 7 Gru 2007, 00:46:10 CET

Witam
Dyskusja dość długa i zeszła na zasady postępowania z podobnymi
przypadkami w dystrybucji, a ja dalej nie rozumiem dlaczego pakiet,
którego nie mam przeszkadza mi w upgradzie (upgradowany pakiet jest w
konflikcie z niezainstalowanym pakietem)
<code>
poldek:/all-avail> ls -I cvs*
cvs-nserver-client-1.11.1.52-22.i686
1 pakiet
poldek:/all-avail> upgrade cvs-nserver-client-1.11.1.52-23.i686
Przetwarzanie zależności...
cvs-nserver-client-1.11.1.52-22.i686 zostanie zastąpiony przez
cvs-nserver-client-1.11.1.52-23.i686
There are 1 package to install, 1 to remove:
I cvs-nserver-client-1.11.1.52-23.i686
R cvs-nserver-client-1.11.1.52-22.i686
Potrzeba pobrać 594.3KB archiw. Po rozpakowaniu 927.3KB będzie użyte.
Uruchamianie sudo /bin/rpm --upgrade -vh --root / --noorder --define
_install_langs pl:pl_PL:en:en_US...
błąd: Niespełnione zależności:
        cvs jest w konflikcie z cvs-nserver-client-1.11.1.52-23.i686
Wystąpiły błędy podczas instalacji
</code>
Chyba że to chodzi o to, że cvs-nserver-client dostarcza cvs, i
cvs-nserver-client jest w konflikcie z dostarczanym przez siebie cvs...
Ale w takim przypadku jest coś nie tak...
--
Pozdrawiam
Krystian T.

             "errare humanum est..."