SPECS: xmms.spec - rel.2 - don't print silly banners, use suggests...

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Śro, 12 Gru 2007, 21:56:49 CET

On Sat, Dec 08, 2007 at 01:21:26PM +0100, blues wrote:
> Author: blues                        Date: Sat Dec  8 12:21:26 2007 GMT
> Module: SPECS                         Tag: HEAD
> ---- Log message:
> - rel.2 - don't print silly banners, use suggests instead.

> +Suggests:	xmms-input-FMRadio
> +Suggests:	xmms-input-cdaudio
> +Suggests:	xmms-input-faad2
> +Suggests:	xmms-input-flac
> +Suggests:	xmms-input-midi
> +Suggests:	xmms-input-mikmod
> +Suggests:	xmms-input-musepack
> +Suggests:	xmms-input-mpg123
> +Suggests:	xmms-input-sap
> +Suggests:	xmms-input-shn
> [...]

Bez przesady. Ja bym ograniczył S do wtyczek często używanych, albo tylko
tych przychodzących standardowo z xmms-em.

Za dużo Suggests spowoduje, że stają się mało użyteczne.

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.pl/