SPECS: xmms.spec - rel.2 - don't print silly banners, use suggests...

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Śro, 12 Gru 2007, 22:58:23 CET

Dnia środa 12 grudzień 2007, Jakub Bogusz napisał:
> Bez przesady. Ja bym ograniczył S do wtyczek często używanych, albo tylko
> tych przychodzących standardowo z xmms-em.

Ja tam Suggest rozumiem jako sugerowanie instalacji pakietów rozszerzających
funkcjonalność danej aplikacji. Dlatego wg mnie tak jest dobrze... co za
różnica, że dużo? Za dużo zastanawiania się i później subiektywnych zdań.
Ewentualnie na dzień dzisiejszy w takiej sytuacji (pluginy do jakiejś
aplikacji) widziałbym to jako S: xmms-plugins gdzie xmms-plugins to byłby
metapakiet z R wszystkich wtyczek... tylko, że co jeśli któreś mają Conflict
ze sobą?

> Za dużo Suggests spowoduje, że stają się mało użyteczne.
Dlaczego? Poldek obecnie ładnie sobie z tym radzi. To co mnie boli a co było
tutaj już przytaczane, to to, że nie wiadomo po co mi dany Suggest... w
wypadku wtyczek akurat jest prosto ale w innych wypadkach często nie wiadomo
na pierwszy rzut oka jaką funkcjonalność odblokujemy w aplikacji.

A może w wypadku pluginów zostać dalej przy banerze a dopiero przy paczkach
zupełnie nie związanych z aplikacją dawać Suggest?
--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic