Spec, pole "Group:"

Paweł Zuzelski z w grabina.waw.pl
Pią, 14 Gru 2007, 15:53:27 CET

Dziękuję za odpowiedzi dotyczące grup. Przy okazji przypominam o moim drugim
pytaniu:

> przygotowuję rpma który będzie zaweirał konkretną konfigurację systemu.
> Chcę, żeby uruchomienie usługi Ery Blueconnect i modemu Huawei E220
> sprowadzało się do zainstalowania pakietu.
> (...)
> Jaka jest polityka PLD dotycząca tego typu pakietów? Czy warto wysłać speca
> na tą listę? Czy tego typu pakiety nie powinny się znajdować w dystrybucji?

Wydaje mi się, że tego typu pakiety mogłyby sprawić, że PLD stałoby się o
wiele bardziej przyjazną użytkownikowi dystrybucją. Zastanawiam się jaki jest
powód, że tak się nie robi. Na własny użytek przygotowałem pakiet z
konfiguracją BlueConnect + Huawei E220, pracuję nad BlueConnect + GTmax i
orange BE + Merlin. Myślę, że wiele osób ucieszyłoby się z pakietu dla
Neostrady...

--
Pozdrawiam,
Paweł Zuzelski