Spec, pole "Group:"

Pią, 14 Gru 2007, 16:57:18 CET

=?iso-8859-2?q?Pawe=B3_Zuzelski?= wrote:

> Dziękuję za odpowiedzi dotyczące grup. Przy okazji przypominam o moim drugim
> pytaniu:

> Wydaje mi się, że tego typu pakiety mogłyby sprawić, że PLD stałoby się o
> wiele bardziej przyjazną użytkownikowi dystrybucją. Zastanawiam się jaki jest
> powód, że tak się nie robi. Na własny użytek przygotowałem pakiet z
> konfiguracją BlueConnect + Huawei E220, pracuję nad BlueConnect + GTmax i
> orange BE + Merlin. Myślę, że wiele osób ucieszyłoby się z pakietu dla
> Neostrady...

Byc moze dla niektorych bedzie to jakies rozwiazanie, ale trzeba najpierw
pomyslec, czy
- nikomu to nie zepsuje jego biezacej konfiguracji
- jesli moze zepsuc, jak go uprzedzic o tym _przed_ instalacja
- co odpowiedziec na pytanie: "Co mam wpisac do konfiguracji poldka, zeby mi
  ignorowal wszystkie takie pakiety?" ?
- co bedzie jak ktos ma 2 neostrady, neo + cos jeszcze, 10 if sieciowych?
- jeden chce miec neostrade, drugi blueconnect; jak zapewnic bezkonfliktowa
  wspolprace / nieinstalowanie kilku takich pakietow ?
- ...
i najwazniejsze:
- kto bedzie taki pakiet konserwowal, zeby wspoldzialal z aktualna wersja
  kernela, skryptow startowych, serwera X, narzedzia Y, aktualna
  konfiguracja tepsy?

To sa tylko przykladowe pytania, na ktore trzeba by sobie odpowiedziec zanim
tego typu pakiet trafi na ftp. Bo trzymanie takiego pakietu MBSZ tylko w
repo nie ma sensu.

  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 19 36