[TH] poldek gubi się przy --upgrade-dist gdy podajemy mu kilka sources

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Czw, 27 Gru 2007, 20:10:27 CET

Dnia 27-12-2007, czw o godzinie 17:43 +0100, Kamil Dziedzic pisze:
> Poldek głupieje. Rozbija instalację na dwa sety (chyba dlatego, że
> paczki są z
> różnych sources) i przez to jak i jeden tak i drugi ma nie spełnione
> zależności.
Żeby mi nie rozbijał na sety ja sobie w poldek.conf ustawiłem:
<code>
# Install packages in small groups instead of doing all-or-nothing
# installations.
particle install = no
</code>
Jeśli nie chcesz tego na stałe to w twoim przypadku powinno wystarczyć:
poldek --upgrade-dist -n home -n th --nohold -O particle_install=no
--
Pozdrawiam
Krystian T.

             "errare humanum est..."