[TH] poldek gubi się przy --upgrade-dist gdy podajemy mu kilka sources

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Czw, 27 Gru 2007, 21:58:43 CET

Dnia czwartek 27 grudzień 2007, Krystian Tomczyk napisał:
> Żeby mi nie rozbijał na sety ja sobie w poldek.conf ustawiłem:
> <code>
> # Install packages in small groups instead of doing all-or-nothing
> # installations.
> particle install = no
> </code>
> Jeśli nie chcesz tego na stałe to w twoim przypadku powinno wystarczyć:
> poldek --upgrade-dist -n home -n th --nohold -O particle_install=no

No ok, fajnie. Dziękuję pięknie za "rozwiązanie"... ale czy przedstawiony
przeze mnie problem nie jest aby bug'iem w poldku? Bo odpowiedzi, sugerują,
że wszystko jest ok tylko ja źle robię:D

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic