Problemy z Pluginami w Qt4

Bart. uzi18 w o2.pl
Sob, 29 Gru 2007, 12:48:14 CET

Jest sobie psi po pewnych modyfikacjach i marudzi :

[uzi w uzi ~]$ psi
psi: error while loading shared libraries: libqjpeg.so: cannot open shared
object file: No such file or directory
[uzi w uzi ~]$ LD_LIBRARY_PATH=/usr/lib/qt4/plugins/imageformats psi

Czemu ld nie szuka w pluginach ? Czy moze ja cos sobie popsulem ?
To nie pierwszy raz gdy mam problem z tymi pluginami w magicznym ubudsl
Program tez krzyczy ze nie ma pluginow. Tyle ze tutaj juz nie sprawdzalem
tematu.

Moze Qt4 powinno generowac jakis plik do /etc/ld.so.conf.d/ ?

aha gdy dodaje wszystko jak napisano na
http://doc.trolltech.com/4.3/plugins-howto.html

wywala mi np. taki blad:

[uzi w uzi ubudsl]$ make
athlon-pld-linux-g++  -o ubudsl account.o autostart.o compiledriver.o
findmodem.o installpackages.o isp.o main.o monitor.o processthread.o
ubudslgui.o xmlParser.o moc_account.o moc_autostart.o moc_compiledriver.o
moc_findmodem.o moc_installpackages.o moc_isp.o moc_monitor.o
moc_processthread.o moc_ubudslgui.o
qrc_ubudsl.o    -L/usr/lib -lQtTest -L/usr/lib -pthread -pthread -L/usr/lib/qt4/plugins/imageformats/ -lqgif -lQtGui -L/usr/glib -lpng -lSM -lICE -pthread -pthread -lXi -lXrender -lXrandr -lXfixes -lXcursor -lXinerama -lfreetype -lfontconfig -lXext -lX11 -lQtCore -lz -lm -pthread -lgthread-2.0 -lrt -lglib-2.0 -ldl -lpthread
main.o: In function `StaticqgifPluginInstance':
/home/users/uzi/ubudsl/main.cpp:14: undefined reference to
`qt_plugin_instance_qgif()'
collect2: ld returned 1 exit status
make: *** [ubudsl] Błąd 1

Dziekuje za wszelkie wskazowki i pozdrawiam
Bart.