Problemy z Pluginami w Qt4

Bart. uzi18 w o2.pl
Pon, 31 Gru 2007, 11:05:17 CET

Saturday 29 of December 2007 16:16:49 Jacek Piotrowski napisał(a):

> Qt samo sobie ładuje pluginy i ld do tego nie jest potrzebny. Może
> przez przypadek psi zostało zlinkowane tak, jakby plugin był
> biblioteką?
>
> W przypadku ubudsl proponuję strace | grep by zobaczyć gdzie Qt szuka
> pluginów. Jeżeli szuka w dobrym miejscu, to może nie zgadzać
> się "build key".

Ok. Co do pluginow nalezy w plikach *.pro usuwac/komentowac linijki:
#CONFIG += static
#QTPLUGIN += qgif

dla pewnosci mozna dac
CONFIG +=shared

Uwaga jesli nawet mamy zdefiniowane shared w CONFIG , a zostanie zdefiniowany
QTPLUGIN to program nie bedzie wiedzial gdzie szukac pluginow!!

> Żeby to zadziałało plugin musi być skompilowany jako statyczny, więc
> zwykłe, ładowane w locie pluginy nie nadają się. Q_IMPORT_PLUGIN()
> jest przewidziane przede wszystkim dla aplikacji, które korzystają
> ze statycznie zlinkowanego Qt.

wogole to z tym qgif jest cos nie tak bo psi nie chce mi wczytywac gifow tzn.
jedne sie wczytuja inne nie
jesli ktos sie z czyms takim spotkal to prosze o info.

Pozdrawiam
Bartlomiej Zimon