cacti.spec - dodanie kilku oficjalnych poprawek

Paweł Kośka pawel w artfan.net
Sob, 3 Lut 2007, 17:52:32 CET

Dnia sobota, 3 lutego 2007 14:53, Przemyslaw Iskra napisał:

> %ghost jest po to aby sie plik nie paczkowal, program i tak go sobie sam
> stworzy. Natomiast %ghost daje rpmowi informacje aby usunal plik przy
> odinstalowaniu paczki.

To ja już nic nie rozumiem :-)
Skąd w takim wypadku w
Package:        cacti-0.8.6h-3
mam
/var/log/cacti:  cacti.log
skoro w tym specu jest właśnie ten %ghost
Do tego jeszcze w:
http://developer-doc.pld-linux.org/develmanual/develmanual-packages.html
jest napisane:
"Jak nietrudno się domyślić makro %ghost jest po prostu skróconym zapisem
kombinacji makr %config i %verify z odpowiednimi parametrami, a mianowicie:
%config(noreplace) %verify(not md5 mtime link size) < plik >"

To jest chyba za skomplikowane dla mnie, chyba za mało bawię się ze specami by
pojąć te wszystkie rzeczy.

--
Pozdrawiam,
Paweł