cacti.spec - dodanie kilku oficjalnych poprawek

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Sob, 3 Lut 2007, 17:59:38 CET

On Sat, Feb 03, 2007 at 05:52:32PM +0100, Paweł Kośka wrote:

> To ja już nic nie rozumiem :-)
> Skąd w takim wypadku w
> Package:        cacti-0.8.6h-3
> mam
> /var/log/cacti:  cacti.log
> skoro w tym specu jest właśnie ten %ghost

Plik %ghost jest nadal przypisany do pakietu. Nie jest tylko tworzony
przez samego rpm-a przy instalacji (zwykle robi to skrypt %post lub sam
program).

> Do tego jeszcze w:
> http://developer-doc.pld-linux.org/develmanual/develmanual-packages.html
> jest napisane:
> "Jak nietrudno się domyślić makro %ghost jest po prostu skróconym zapisem
> kombinacji makr %config i %verify z odpowiednimi parametrami, a mianowicie:
> %config(noreplace) %verify(not md5 mtime link size) < plik >"

No to źle napisane.

PS. na HEAD już jest wersja 0.8.6i, więc diffy rób względem niej

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.pl/