PLD specs-ng ?

Enleth enleth w enleth.com
Wto, 6 Lut 2007, 13:30:18 CET

Dnia wtorek 06 lutego 2007 11:49, Maciej Pijanka napisał:

> jak juz to alfabetyczne sortowanie ale to tez srednio wygodne bo nie
> kazdy spec ma latwa do odgadniecia nazwe (gschem ma nazwe speca
> geda-gschem, sensowna z racji nazwy projektu ale..)

Ctrl+F i Shift+8 kopią cię prądem przy naciskaniu? ;)
To pierwsze przy przeglądaniu CVSweb, to drugie w ~/rmp/SPECS, w najgorszym
wypadku grep. Myślę, że jeśli ktoś używa PLD, wie do czego służy grep i
gwiazdka.

IMHO (zdanie usera dość dobrze znającego system) obecny układ jest optymalny,
linuksowe narzędzia plikowe sprawdzają się świetnie niezależnie od ilości
plików w katalogu, naprawdę. Rozbijanie na katalogi by tylko przeszkadzało w
wykorzystaniu tego.

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com
WWW http://enleth.com http://jaskiniabehemota.net