PLD specs-ng ?

Bart uzi18 w o2.pl
Wto, 6 Lut 2007, 17:54:17 CET

Enleth wrote:

> Ctrl+F i Shift+8 kopią cię prądem przy naciskaniu? ;)
> To pierwsze przy przeglądaniu CVSweb, to drugie w ~/rmp/SPECS, w najgorszym
> wypadku grep. Myślę, że jeśli ktoś używa PLD, wie do czego służy grep i
> gwiazdka.
>
> IMHO (zdanie usera dość dobrze znającego system) obecny układ jest optymalny,
> linuksowe narzędzia plikowe sprawdzają się świetnie niezależnie od ilości
> plików w katalogu, naprawdę. Rozbijanie na katalogi by tylko przeszkadzało w
> wykorzystaniu tego.

Jesli szukam programu z pewnej konkretnej grupy np. serwera poczty, czy
musze specjalnie sciagac na dysk te 22k specow z ktorych potrzebuje
tylko 1-2?

Powiedzmy ze sa juz nowe grupy i generuje sie plik z lista pakietow
podzielona na nowe grupy podobnie jak w przykladzie (Łukasza
Głąbickiego) gdzies tam wczesniej - calkiem sensowna alternatywa do
mojego pomyslu - o ile predzej znajde-zbuduje-zainstaluje potrzebne mi
pakiety?
Pomijam fakt ze przeciez mala czesc jest zbudowana i dostepne w
repozytorium.