SPECS (LINUX_2_6_20): kernel.spec - new vserver patch (based on vs...

Marek Guevara Braun mguevara w acn.waw.pl
Pią, 9 Lut 2007, 00:19:43 CET

Jan Rekorajski wrote:

> W tej chwili ci nie powiem (ale roznice sa), bardziej mnie niepokoi
> zmiana lini uzywanej przez nasze kernele. Tego sie nie robi zwlaszcza
> jak sietego nie uzywa (bo domyslam sie ze z vservera nie kozystasz?).

Ależ używam - z tym że wersja bazująca na 2.3.0.6 miała, zgłaszny na tej
liście, feler związany  z nie usuwaniem zabijanych procesów (zarówno
wewnątrz, jak i na zewnątrz vservera) - niby wszystko działało, ale
procesów przyrastało.

Wyglądająca na bardziej aktywnie rozwijaną wersja bazująca na 2.2.0-pre1
usunęła ten problem dla "normalnego" systemu - choć wewnątrz vserverów
kilowane procesy nadal odkładają sie jako defunct (i jak na razie widzę
że jest to jedyny feler tej wersji). Obecnie sprawdzam wersję opartą na
2.2.0-pre3 - różnice wyglądają dobrze.

Jeśli będzie ok, to zmiany można będzie przenieść do 2.3.0.6/8.

> BTW juz dawno byla mowa (tutaj) ze vserver i suspend2 wlaczamy _bez_ bcondow.

I są one domyślnie włączone - bcondy dodałem gdy nie mieliśmy
działających ani suspend2 ani vserver, by móc doprowadzić moduły z
patch-o-matic do stanu używalności. Teraz można je pewnie usunąć, ale z
tym bym się nie spieszył.

Pozdrawiam,
Marek