SPECS (LINUX_2_6_20): kernel.spec - new vserver patch (based on vs...

Pią, 9 Lut 2007, 07:55:39 CET

On piątek, 9 lutego 2007, Fryderyk Dziarmagowski wrote:

> brakowało (brakuje nadal) *działającego i niezawodnego* suspend.

Eh, ja się pytam konkretnie, a ty mi tu z takim tekstem. Widziałeś jakikolwiek
niezawodny suspend? taki co na każdym sprzęcie i w każdych warunkach
zadziała ? ja niestety nie.

Od pół roku zero problemów z suspendem mailineowym na mojej maszynce (thinkpad
z60m) - zarówno to ram (codzienne 2 się suspenduje & resumuje) jak i to disk
(raz na tydzień może).

ps. pytam bo się może okazać, że ludność nie jest świadoma suspenda
mainlineowego (jajka >= 2.6.19) i nadal babrze się w suspenda2.