Do używających Emacsa

Marcin 'Qrczak' Kowalczyk qrczak w knm.org.pl
Pią, 9 Lut 2007, 01:57:28 CET

Jeśli od wprowadzenia --as-needed Emacs z innych gałęzi niż DEVEL_XFT
nie działa na konsoli (krzyczy o termcap), to powinna pomóc łata
emacs-ncurses-tinfo.patch.

Mógłby ktoś sprawdzić i ewentualnie poprawić, bo mnie się nie chce.
Ja się zająłem emacsem w gałęzi DEVEL_XFT, którego polecam, bo wygląda
w X-ach bardzo ładnie. Do ~/.Xresources można wpisać na przykład tak:

Emacs.FontBackend: xft
Emacs.font: Monospace-10

i "xrdb .Xresources" albo restart sesji X.

A tak w ogóle właśnie zmigrowałem z ISO-8859-2 na UTF-8.

--
   __("<         Marcin Kowalczyk
   \__/       qrczak w knm.org.pl