Do używających Emacsa

Tomasz Wittner twittner w o2.pl
Pią, 9 Lut 2007, 15:56:27 CET

On Fri 9. of February 2007, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:
> Jeśli od wprowadzenia --as-needed Emacs z innych gałęzi niż DEVEL_XFT
> nie działa na konsoli (krzyczy o termcap), to powinna pomóc łata
> emacs-ncurses-tinfo.patch.
>
> Mógłby ktoś sprawdzić i ewentualnie poprawić, bo mnie się nie chce.
> Ja się zająłem emacsem w gałęzi DEVEL_XFT, którego polecam, bo wygląda
> w X-ach bardzo ładnie. Do ~/.Xresources można wpisać na przykład tak:
>
> Emacs.FontBackend: xft
> Emacs.font: Monospace-10
>
> i "xrdb .Xresources" albo restart sesji X.
>
> A tak w ogóle właśnie zmigrowałem z ISO-8859-2 na UTF-8.

Zbudowałem na Ac (wykomentowałem BR: xorg-*) - zarówno ta wersja jak i
emacs-22.0.92-0.20061221.1 (nie ma w naszym cvs, wziąłem tarballa z
Debian'a) - wersje pod X'y nie mają ramek WM (chodzi mi o ten pasek z
krzyżykiem do minimalizacji, maksymalizacji i zamykania okna) i otwierając
się zajmują cały ekran (zasłaniają panel KDE).

--
Tomasz Wittner