cvs

Tomasz Rutkowski alucard w nospheratu.net
Sob, 10 Lut 2007, 19:00:52 CET

Dnia Sat, 10 Feb 2007 18:37:59 +0100
Arkadiusz Miskiewicz <arekm w pld-linux.org> napisał(a):

> Rozwiązania:
> 1) poprawiasz łatkę na HEAD (cvs up -A plik), a potem przesuwasz taga:
> cvs tag -F LINUX_2_6_19 plik na tą nową wersję na head

kernel-i386.config z HEAD to jakiś zupełnie inny plik, diff do mojego z
jedną opcją tylko dodaną jest tak samo długi jak ten config...
to jest plik, który później ktoś poprawił żeby był configiem do
kernela (czyli mam na niego nałożyć patcha względem mojej wersji pliku)
czy się tak bardzo zmienił konfig i mam założyć branch bo na head
ktoś(tm) szaleje z nowymi pomysłami? :)

jeśli po ściągnięciu HEAD mam informację, że takiego pliku już nie ma
(grsec) tzn. że też mam założyć branch?

Tomasz Rutkowski, e-mail/jid: alucard w nospheratu.net, +48 604 419 913