cvs

Sob, 10 Lut 2007, 19:07:57 CET

On sobota, 10 lutego 2007, Tomasz Rutkowski wrote:

> kernel-i386.config z HEAD to jakiś zupełnie inny plik, diff do mojego z
> jedną opcją tylko dodaną jest tak samo długi jak ten config...
> to jest plik, który później ktoś poprawił żeby był configiem do
> kernela (czyli mam na niego nałożyć patcha względem mojej wersji pliku)
> czy się tak bardzo zmienił konfig i mam założyć branch bo na head
> ktoś(tm) szaleje z nowymi pomysłami? :)

Rozwiązanie 1) lub 2) trzeba wybrać używając głowy ;) Przykładowo
grsecurity-2.1.9-2.6.19.1.patch wygląda jak łatka używana tylko przez kernel
z LINUX_2_6_19 więc tak naprawdę można wybierać opcję 1) lub 2) jak się chce.

Taki kernel-i386.config jest używany przez masę innych kerneli więc tu nie
możesz od tak zmieniać jak popadnie - najlepiej wybrać opcję 2).

> jeśli po ściągnięciu HEAD mam informację, że takiego pliku już nie ma
> (grsec) tzn. że też mam założyć branch?

Tak.