[AC] geninitrd, KONIECZNY update!

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Nie, 11 Lut 2007, 22:47:50 CET

On Sat, Feb 10, 2007 at 01:36:43PM +0100, Marcin Król wrote:

> Temat przewija sie przez grupy od bodaj tygodnia. Rozwiazanie bylo
> podane juz w pierwszych dniach (wymusic romfs). Poza tym jak ktos przed
> rebootem nie sprawdza recznie czy geninitrd jest poprawne (zwlaszcza gdy
> generuje je "z palca"), to sorry ale sam sobie jest winien. To zajmuje

Po pierwsze, pokaż mi miejsce w manualu gdzie to jest opisane.

Po drugie czepiasz się "ręcznego" generowania. A co miałem zrobić skoro
najwyraźniej PLD ma błędy bo nie generuje IRD automatycznie??

> raptem kilka(nascie) sekund, a czlowiek ma pewnosc, ze system wstanie.

Jasne. Bo już widzę jak każdy sprawdza skrypty shellowe i porównuje z
binarką busyboksa czy przypadkiem nie ma literówek w skryptach. A potem
jeszcze w jakiś magiczny sposób BO NIE MA DOSTĘPU DO SIECI dobiea się do
list PLD i patrzy czy ktoś nie był łaskawy napisać że trzeba użyć
jakiejś flagi bo inaczej nie zadziała.

Nie widzisz jaka to bzdura??

> Nikt nie pokusil sie o backport nowszego busyboxa na AC-branch. Sorry,
> ja nie bede robil wszystkiego sam. Osoba, ktora puscila felerne poniekad
> geninitrd (wywalalo sie _tylko_ jak ktos wygenerowal "z palca") nie

A jak do jasnej cholery ma być generowany, bo mi się nie wygenerował
"automatycznie"???

--
--= Michal Kochanowicz =--==--==BOFH==--==--= michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--