[AC] geninitrd, KONIECZNY update!

Marcin Król hawk w limanowa.net
Nie, 11 Lut 2007, 23:25:09 CET

> Po pierwsze, pokaż mi miejsce w manualu gdzie to jest opisane.

O bugach i workaroundach ma pisac w manualach? Dobre :)

> Po drugie czepiasz się "ręcznego" generowania. A co miałem zrobić skoro
> najwyraźniej PLD ma błędy bo nie generuje IRD automatycznie??

Wygenerowac recznie i _sprawdzic_ ot chocby po to zeby miec pewnosc, ze
"zaciagnelo" wszystkie wymagane moduly. Co do automatycznego generowania
to SOA#1, na kilkudziesieciu przeroznych konfiguracjach sprzetowych
zarowno przedpotopowych jak i najnowszych dostepnych.

> Jasne. Bo już widzę jak każdy sprawdza skrypty shellowe i porównuje z
> binarką busyboksa czy przypadkiem nie ma literówek w skryptach.

Jezeli szukasz niezawodnego, nieomylnego, wolnego od bledow, zawsze
gotowego do pracy systemu to moze wez DOSa zainstaluj? PLD nie jest dla
klikaczy, ktorzy nie maja zamiaru zmieniac/przegladac/sprawdzac
konfiguracji swojego systemu tylko licza, ze wszelkiej masci wizardy i
automaty zawsze ich wyrecza, a deweloperzy i sam system sa nieomylni.

Mi wystarczylo, ze pierwsze kilka bajtow pliku z initrd nie zawieralo
ciagu znakow "romfs", a koncowka pliku zamiast "normalnych" danych
binarnych zawierala ciag zer i jedynek. Nie wiem, moze ja jakis inny jestem.

> A jak do jasnej cholery ma być generowany, bo mi się nie wygenerował
> "automatycznie"???

Unoszenie sie i rzucanie przeklenstwami w niczym Ci nie pomoze.

M.

P.S. FUT discuss.