[AC] geninitrd, KONIECZNY update!

Jaroslaw Dziubek yaro w perfect.net.pl
Pon, 12 Lut 2007, 07:03:37 CET

On Sun, 11 Feb 2007, Marcin Król wrote:

> Wygenerowac recznie i _sprawdzic_ ot chocby po to zeby miec pewnosc, ze
> "zaciagnelo" wszystkie wymagane moduly. Co do automatycznego generowania
> to SOA#1, na kilkudziesieciu przeroznych konfiguracjach sprzetowych
> zarowno przedpotopowych jak i najnowszych dostepnych.
Po wygenerowaniu initrd ZAWSZE sprawdzam czy sa tam odpowiednie
moduly, odpowiednia ich kolejnosc. Rozumiem, ze teraz mam tez zaczac
sprawdzac czy to ma szanse zadzialac (czyli mam sobie zdebuggowac cale
initrd). Przeciez to jest chore. Rozumiem, ze moglo to przelezec w
ready i nikt nie zauwazyl, ale bronisz przegranej sprawy. Pakiet jest
niezaprzeczalnie BEZUZYTECZNY w takiej formie.

--
Yaro

       IRL: Jaroslaw Dziubek       | "Wystarczyło aby pewien mężczyzna zakochał
    http://yaro.perfect.net.pl/    |      się w jednej kobiecie, aby świat
KNM Member: http://www.knm.org.pl/ |          stał się taki jaki jest."
 IRC: Yaro, ICQ: 1340145, GG: 1110 |                   Wolter