[AC] geninitrd, KONIECZNY update!

Marcin Król hawk w limanowa.net
Pon, 12 Lut 2007, 12:34:57 CET

> Po wygenerowaniu initrd ZAWSZE sprawdzam czy sa tam odpowiednie
> moduly, odpowiednia ich kolejnosc. Rozumiem, ze teraz mam tez zaczac
> sprawdzac czy to ma szanse zadzialac (czyli mam sobie zdebuggowac cale
> initrd).

Zle rozumiesz. Jezeli sprawdzasz initrd i wygenerowal bys je wersja z bledem, to
przepraszam, ale trzeba byc slepym zeby nie zauwazyc ze plik jest w innym
formacie. A skoro jest w innym, to warto sprawdzic dlaczego i co sie zmienilo. I
w ten magiczny sposob ominales blad, ktory sie zakradl do geninitrd.

> Przeciez to jest chore. Rozumiem, ze moglo to przelezec w
> ready i nikt nie zauwazyl, ale bronisz przegranej sprawy. Pakiet jest
> niezaprzeczalnie BEZUZYTECZNY w takiej formie.

Niczego nie bronie tylko nie jestem w stanie pojac od kiedy to a) podanie
workarounda na wersje z bledem i b) przebudowanie nowszej poprawionej wersji
pakietu nie jest wystarczajace dla uzytkownikow. Moze oprocz tego mam jeszcze
poprawiona paczke z geninitrd wypalac na plytki i rozsylac za darmo do
wszystkich userow, ktorzy zostali dotknieci tym bledem? Litosci.

M.

P.S. Naprawde EOT. FUT discuss.