[AC] geninitrd, KONIECZNY update!

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pon, 12 Lut 2007, 12:54:59 CET

07-02-12, Marcin Król <hawk w limanowa.net> napisał(a):

> Zle rozumiesz. Jezeli sprawdzasz initrd i wygenerowal bys je wersja z bledem, to
> przepraszam, ale trzeba byc slepym zeby nie zauwazyc ze plik jest w innym
> formacie. A skoro jest w innym, to warto sprawdzic dlaczego i co sie zmienilo. I
> w ten magiczny sposob ominales blad, ktory sie zakradl do geninitrd.

> Niczego nie bronie tylko nie jestem w stanie pojac od kiedy to a) podanie
> workarounda na wersje z bledem i b) przebudowanie nowszej poprawionej wersji
> pakietu nie jest wystarczajace dla uzytkownikow. Moze oprocz tego mam jeszcze
> [...]

Dyskusja rzeczywiście nie ma sensu, jednak z PLD Ac dzieje się cos
niedobrego. Raz, że po upgradzie builder amd64 nie wstał do tej pory -
mimo, że initrd było sprawdzane przez 2 osoby i jest w porządku, a od
wczoraj próbuję uruchomić kolejną maszynę z chroota i również jest to
niemożliwe - mimo poprawnego initrd.
Mam nadzieje, że niebawem dostane logi z konsoli i wyjaśni to moje
problemy z obecnym Ac.