SPECS: xen.spec - up to 3.0.4-1

Arkadiusz Patyk areq w pld-linux.org
Pon, 12 Lut 2007, 15:45:32 CET

Tomasz Rutkowski (alucard w nospheratu.net) wrote:

> gwoli informacji:
> błąd z bridgem tak naprawdę jest błędem sterownika netfront dla xenU,
> w starym kernelu działa ok
>
> a więc reasumując:
> działa xen0 (pv,hv), kernel-2.6.19.2
> do xenU (pv) lepiej używać sterego kernela PLD z serii 2.6.16
>
> PS. a rescue się rozrasta, 2.01-x86 potrzebuje 129 MB ram, żeby się
> rozpakować bez błędów... ;)

zależy jak bootujesz - jak wsio do ram to moze być - kiedyś wstawał na
96M. Muszę się przyjżeć może coś da się zoptymalizować, aby chociaż
128M wystarczyło ;)
Z zamontowanym cdrom powinien wstać na ok 20M.

na 64bit olałem optymalizację wogóle  - tam potrzeba 512M by wstało.

Pozdrawiam,
--
Arkadiusz Patyk [areq(at)pld-linux.org] [http://rescuecd.pld-linux.org]
[IRC:areq skype:arekpatyk  GG:1383]  [AP3-6BONE] [AP6067-RIPE]