SPECS: xen.spec - up to 3.0.4-1

Tomasz Rutkowski alucard w nospheratu.net
Pon, 12 Lut 2007, 16:06:31 CET

Dnia Mon, 12 Feb 2007 15:45:32 +0100
Arkadiusz Patyk <areq w pld-linux.org> napisał(a):

> zależy jak bootujesz - jak wsio do ram to moze być - kiedyś wstawał na
> 96M. Muszę się przyjżeć może coś da się zoptymalizować, aby chociaż
> 128M wystarczyło ;)
> Z zamontowanym cdrom powinien wstać na ok 20M.

nie no, oczywiście, rescue odpalane full do ram
na 128 MB też się odpali, ale rzuca błędami, że czegoś nie udało się
wypakować (pliki dla binda, coś jeszcze...), bo za mało miejsca

w la odpalił się przy 17MB (przy 16 odpaliło się wszystko, ale nie
doczekałem się shella :))

> na 64bit olałem optymalizację wogóle  - tam potrzeba 512M by wstało.

zrozumiałe, nie widziałem jeszcze 64bit z mniejszą ilością ramu... :)

pozdrawiam
Tomasz Rutkowski, e-mail/jid: alucard w nospheratu.net, +48 604 419 913