[AC] geninitrd, KONIECZNY update!

Jaroslaw Dziubek yaro w perfect.net.pl
Pon, 12 Lut 2007, 18:05:43 CET

On Mon, 12 Feb 2007, Marcin Król wrote:

> Zle rozumiesz. Jezeli sprawdzasz initrd i wygenerowal bys je wersja z bledem, to
> przepraszam, ale trzeba byc slepym zeby nie zauwazyc ze plik jest w innym
> formacie. A skoro jest w innym, to warto sprawdzic dlaczego i co sie zmienilo. I
> w ten magiczny sposob ominales blad, ktory sie zakradl do geninitrd.
Jasne - za kazdym razem jak cos upgradne to mam sprawdzac wszystko w
okolo tylko po to zeby miec pewnosc ze system sie podniesie.
Sprawdzilem czy odpowiednie moduly sa w initrd ale nawet przez mysl mi
nie przeszlo zeby sprawdzic FORMAT initrd. Pozatym IMHO powinno
zakrzyczec ze cos nie gra.

--
Yaro

       IRL: Jaroslaw Dziubek       |        Jeśli nie istnieje
    http://yaro.perfect.net.pl/    | racjonalna strategia optymalna,
KNM Member: http://www.knm.org.pl/ |        optymalną strategią
 IRC: Yaro, ICQ: 1340145, GG: 1110 |      jest strategia losowa.