cacti 0.8.6j

Pon, 12 Lut 2007, 19:04:41 CET

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk wrote:

> Czy ktoś może proszę zrobić merge z AC-branch (ja nie wiem jak) i
> ewentualnie przekonwertować do ISO-8859-2?

Moze czas sie nauczyc uzywania cvs -j i iconv-a ?
Oczywiscie po "cvs -j" i tak trzeba pliki przejrzec i poprawic.

Ale rzecz w tym, ze tylko ty wiesz, czy wszystkie zmiany leza w specu, czy
moze jeszcze jakis pliki trzeba o/prze-tagowac.

PS. W ogolnosci konwersja do ISO-8859-2 jest kiepskim pomyslem. Spece sa w
    czyms w rodzaju multipart-mixed (wiele roznych kodowan). Przynajmniej te
    dla Ac.
  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 14 61