cacti 0.8.6j

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w art4u.pl
Wto, 13 Lut 2007, 13:00:46 CET

On Mon, 12 Feb 2007, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Moze czas sie nauczyc uzywania cvs -j i iconv-a ?

iconv to nie problem, pisałem że ewentualnie, bardziej boję sie merga,
zrobiłem tak:
cp cacti.spec temp
cvs up -r AC-branch -j HEAD cacti.spec
cp temp cacti.spec
cvs ci cacti.spec

ale wydaje mi się że nie do końca dobrze to zrobiłem. Posiłkowałem się
http://pl.docs.pld-linux.org/devel_odnogi_cvs.html.

> Ale rzecz w tym, ze tylko ty wiesz, czy wszystkie zmiany leza w specu, czy
> moze jeszcze jakis pliki trzeba o/prze-tagowac.

Otagowałem, imho STBR AC-branch.

--
Grzegorz 'dzikus' Sterniczuk  grzegorz w tyski.pl