SPECS: xen.spec - up to 3.0.4-1

Tomasz Rutkowski alucard w nospheratu.net
Wto, 13 Lut 2007, 08:55:36 CET

Dnia Mon, 12 Feb 2007 23:12:09 +0100
Arkadiusz Patyk <areq w pld-linux.org> napisał(a):

> Może mi coś doradzisz czy xen się nada.
> Mam TH na lapie, jednak czasami mam potrzebe odpalenia innego systemu
> np winxp. Lap ma c2d z VT. I teraz jak to zrobić ? Th z X na xen0 czy
> też na xenU ? Na Th  ma działać dzwięk, X ze sterownikiem nvidia
> i wszystko co jest potrzbne w normalnym użytkowaniu.

ja mam tak w pracy, swoją własną maszynkę mam jako dom0
("workstation") a jako domU mam m.in. win2k...
(zresztą na serwerze testowym też jest PLD dom0 + 10x PLD domU i
jeszcze win2k... :))

jako dom0 nie powinieneś mieć problemów ze sprzętem, w domU jeszcze
takie rzeczy jak akceleracja 3D nie działają, trzeba za to uważać z
dźwiękiem - nie wiem jak jest teraz (3.0.4-pre3.0.5), bo mam taką
pracę, że nie bardzo mogę sobie muzyki posłuchać, ale kiedyś na pewno
było tak, że przy odpaleniu jakiegoś domU ze wsparciem dla dźwięku, ten
w dom0 się blokował...

> Próbowałem kvm ale na th się mi nie kompiluje a na AC rzuca sig.
a ja właśnie tego jeszcze nie próbowałem, interesujący jest też
lhype/lguest...

Tomasz Rutkowski,  e-mail/jid: alucard w nospheratu.net,  +48 604 419 913