SPECS: xen.spec - up to 3.0.4-1

Arkadiusz Patyk areq w pld-linux.org
Pon, 12 Lut 2007, 23:12:09 CET

On Mon, 12 Feb 2007 15:10:06 +0100, you wrote:

>gwoli informacji:
>błąd z bridgem tak naprawdę jest błędem sterownika netfront dla xenU,
>w starym kernelu działa ok
>
>a więc reasumując:
>działa xen0 (pv,hv), kernel-2.6.19.2
>do xenU (pv) lepiej używać sterego kernela PLD z serii 2.6.16

Może mi coś doradzisz czy xen się nada.
Mam TH na lapie, jednak czasami mam potrzebe odpalenia innego systemu
np winxp. Lap ma c2d z VT. I teraz jak to zrobić ? Th z X na xen0 czy
też na xenU ? Na Th  ma działać dzwięk, X ze sterownikiem nvidia
i wszystko co jest potrzbne w normalnym użytkowaniu.

Próbowałem kvm ale na th się mi nie kompiluje a na AC rzuca sig.

Pozdrawiam,
--
Arkadiusz Patyk [areq<>pld-linux:org] [http://rescuecd.pld-linux.org/]
[IRC:areq skype:arekpatyk  GG:1383 jid:arek<>patyk:net]