[AC] geninitrd, KONIECZNY update!

Jaroslaw Dziubek yaro w perfect.net.pl
Wto, 13 Lut 2007, 09:20:50 CET

On Mon, 12 Feb 2007, Marcin Król wrote:

> W przypadku domowego komputera to faktycznie nie ma sensu. W przypadku
> krytycznych systemow nie wyobrazam sobie tak nie robic, bo gdy cos sie
> wywali to ja dostane po uszach lub co gorsze po pensji. Punkt widzenia
> zalezy od punktu siedzenia.
Akurat ja tutaj mowie o serwerach i to zdalnych tez (z tym, ze ten
blad wypadl akurat przy instalacji nowego systemu wiec poczatkowo
myslalem, ze cos mam nie tak i czegos zabraklo).

> Ja tez nie sprawdzalem formatu. Gdy zerknalem na koniec pliku zeby
> sprawdzic liste modulow, nie spodobaly mi sie ciagi tekstowych zer i
> jedynek bo wczesniej ich tam nigdy nie bylo.
Jakbym upgrade'owal kernel codziennie moze bym i to zauwazyl :)

> A to juz do autorow/maintainerow czy kogos tam grzebiacego przy geninitrd.
Ja bynajmniej nie mam do nikogo pretensji, ale wkurzylo mnie jak na
mnie naskoczono :>

--
Yaro

       IRL: Jaroslaw Dziubek       |  "Większość kobiet wcale nie chce
    http://yaro.perfect.net.pl/    | znać prawdy, jeśli jest niewygodna
KNM Member: http://www.knm.org.pl/ |            lub przykra."
 IRC: Yaro, ICQ: 1340145, GG: 1110 |           L. Kroneuberger