[AC] geninitrd, KONIECZNY update!

Marcin Król hawk w limanowa.net
Pon, 12 Lut 2007, 22:12:56 CET

> Jasne - za kazdym razem jak cos upgradne to mam sprawdzac wszystko w
> okolo tylko po to zeby miec pewnosc ze system sie podniesie.

W przypadku domowego komputera to faktycznie nie ma sensu. W przypadku
krytycznych systemow nie wyobrazam sobie tak nie robic, bo gdy cos sie
wywali to ja dostane po uszach lub co gorsze po pensji. Punkt widzenia
zalezy od punktu siedzenia.

> Sprawdzilem czy odpowiednie moduly sa w initrd ale nawet przez mysl mi
> nie przeszlo zeby sprawdzic FORMAT initrd.

Ja tez nie sprawdzalem formatu. Gdy zerknalem na koniec pliku zeby
sprawdzic liste modulow, nie spodobaly mi sie ciagi tekstowych zer i
jedynek bo wczesniej ich tam nigdy nie bylo.

> Pozatym IMHO powinno zakrzyczec ze cos nie gra.

A to juz do autorow/maintainerow czy kogos tam grzebiacego przy geninitrd.

M.