[AC] geninitrd, KONIECZNY update!

Jacek Konieczny jajcus w jajcus.net
Wto, 13 Lut 2007, 13:15:37 CET

On Tue, Feb 13, 2007 at 12:33:00PM +0100, Arkadiusz Patyk wrote:
> Dla mnie główną zaletą initramfs jest to, że jest on RW na ramfs
> i prosty sposób jego tworzenia jako archiwum cpio.
> Dodatkowo można załadować kilka initramfs jeden po drugim i zostaną
> one razem wypakowane do /.

O, to by było fajne do rozszerzania funkcjonalności naszych obrazów
initramfs -- tylko trzebaby do standardowego skryptu init generowanego
przez geninitrd dodać możliwość ładowania "pluginów" w różnych miejscach
(np. na samym początku, tuż przed zamontowaniem rootfs i już po).
"Pluginy" byłyby po prostu skryptami gdzieś w / tego initramfs.

Pozdrowienia,
        Jacek