initrd i switch_root

Przemyslaw Iskra sparky w pld-linux.org
Pią, 16 Lut 2007, 01:19:25 CET

zla lista ! na -pl prosze, albo na angielski przejsc

On Thu, Feb 15, 2007 at 10:59:49PM +0100, Jaroslaw Dziubek wrote:

> w /etc/sysconfig/geninitrd odkomentuj linijke:
>
> INITRDFS=rom
>
> i przebuduj initrd :)
>

> PS. Zaraz Ci powiedza zes lama bo nie sprawdziles ze sie wygenerowalo
> cos innego niz powinno. MSPANC

zle ! w Th cpio/initramfs jest specjalnie bo to trzeba wreszcie
przetestowac

P.S. sam jestes lama ze takie podpowiedzi dajesz, wtedy by zaczelo
dzialac, a to jest zleeeeeeeee, th jest po to zeby nie dzialalo :P

--
 ____  Sparky{PI] -- Przemyslaw _  ___  _  _  ........... LANG...Pl..Ca..Es..En
/____) ___  ___  _ _ || Iskra  |  | _ \| |  | : WWW........ppcrcd.pld-linux.org