initrd i switch_root

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pią, 16 Lut 2007, 01:47:37 CET

07-02-16, Przemyslaw Iskra <sparky w pld-linux.org> napisał(a):

> zla lista ! na -pl prosze, albo na angielski przejsc

> zle ! w Th cpio/initramfs jest specjalnie bo to trzeba wreszcie
> przetestowac
>
> P.S. sam jestes lama ze takie podpowiedzi dajesz, wtedy by zaczelo
> dzialac, a to jest zleeeeeeeee, th jest po to zeby nie dzialalo :P

Th, th i th...
a ja mam to samo na Ac !!!
znaczy tez "kernel panic, not syncing, attepmt to kill init"
i juz nie wiem co robic. geninitrd cofnalem juz nawet do wersji 7982-1 i kupa !
Jajko 2.6.16.38-1. Nie wiem, ale problem mam az na dwoch zdalnych
maszynach :/ po prostu nie wstają. Także co ? Lama jestem ? Bo po
upgradzie nowego jajka 2 systemi mi nie wstaja ? ;) i to na zamrozonym
Ac ? :)
moze ktos ma jakas podpowiedz ? Z tego co widze initrd jest poprawne,
jest romfs i sa w nim moduly od kontorlera sata, fsu i pochodne
zaciagniete (scsi, libata i inne).
Mnie juz sie pomysly pokonczyly.