layer7

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Pią, 16 Lut 2007, 10:41:55 CET

Marek Guevara Braun wrote:

> Dla linii 2.6.20 (a w zasadzie robiłem to dla 2.6.19) pododawałem (nie
> wszystkie) standardowo niebudujące/niedziałające od .17/.18 rzeczy z
> pom-ng, imq,  l7 - testowałem z tego tylko connlimit - stąd zachęcam do
> sprawdzenia takich rzeczy około-netfilterowych jak: IPV4OPTSSTRIP,
> ipv4options, set, u32, ROUTE, TARPIT, mms-conntrack-nat, rsh, IPMARK,
> connlimit, geoip, ipp2p, time oraz layer7, imq i esfq.

Rozumiem, że da tych których niema juz w oficjalnym repo netfiltera
przepisywałeś cały kod ?
Bo oficjalnym powodem czystek była zmiana NET API i brak ludzi
utrzymujących poszczególne moduły up-to-date.

Sas.

--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}