layer7

Marek Guevara Braun mguevara w acn.waw.pl
Sob, 17 Lut 2007, 01:43:52 CET

Marek Guevara Braun wrote:

> Odszczekuje layer7 - mam to dla 2.6.19.1 - na 2.6.20 jeszcze nie.

Huh. to już poprawione :-)

> Z rzeczy które były w pom-ng w 2.6.20 nie ma jeszcze:
>
> * conntrack_nonat - ale on potrzebuje nieznanego conntrack_locking

Tu nie mam pomysłu - zastępuje go NOTRACK ?

> * mms-conntrack-nat - jak sprawdziłem dla 2.6.19.1 mi sie budowało dla
> 2.6.20 automagicznie nie - pewnie to samo co z connlimitem - zależność
> od niebudującego się ip_conntrack

Dokładnie, po wyborze nf_conntrack wszystko co miało zależności od
ip_conntracka po cichu się wyłączyło podczas make oldconfig, a mnie
umknął brak kilku pozycji w kernel-netfilter.config.

> * quake3-conntrack-nat
> * rpc
> * rtsp-conntrack
> * talk-conntrack-nat

Tu pewnie trzeba by trochę posiedzieć.

> Do poprawy dla SMP są jeszcze TARPIT, ROUTE i ip6t_ROUTE - dla UP
> powinno być OK.

Ha, zmienił się wykorzystywany lock ze spinlock na seqlock, a funkcje
zostały dla spinlock-ów ... damy radę.

M.