layer7

Marek Guevara Braun marek.guevara w atm.com.pl
Pią, 16 Lut 2007, 17:18:57 CET

Marek Guevara Braun wrote:
> pom-ng, imq,  l7 - testowałem z tego tylko connlimit - stąd zachęcam do
> sprawdzenia takich rzeczy około-netfilterowych jak: IPV4OPTSSTRIP,
> ipv4options, set, u32, ROUTE, TARPIT, mms-conntrack-nat, rsh, IPMARK,
> connlimit, geoip, ipp2p, time oraz layer7, imq i esfq.

Odszczekuje layer7 - mam to dla 2.6.19.1 - na 2.6.20 jeszcze nie.

Z rzeczy które były w pom-ng w 2.6.20 nie ma jeszcze:

* conntrack_nonat - ale on potrzebuje nieznanego conntrack_locking
* mms-conntrack-nat - jak sprawdziłem dla 2.6.19.1 mi sie budowało dla
2.6.20 automagicznie nie - pewnie to samo co z connlimitem - zależność
od niebudującego się ip_conntrack
* quake3-conntrack-nat
* rpc
* rtsp-conntrack
* talk-conntrack-nat

Do poprawy dla SMP są jeszcze TARPIT, ROUTE i ip6t_ROUTE - dla UP
powinno być OK.

Pozdrawiam,
Marek