SPECS: crossmingw32-gettext.spec - clean ups

Cezary Krzyzanowski dhubleizh w o2.pl
Wto, 20 Lut 2007, 20:41:46 CET

Dnia 20-02-2007, wto o godzinie 20:09 +0100, Jakub Bogusz napisał(a):

> Przeszkadzał w czymś?

Domyślnie właczony

> Czemu ma służyć taki "cleanup"? gettext nie korzysta z pkgconfiga.

Teraz - chce mieć w każdym z crossów pewien stały format, w tym
pkgconfig

> A czemu to? Te parametry są tylko dla configure.

Starczy - potem pojawiają się jaja przy kompilacjach, bo systemowe
ranlib i ar sobie nie radzą z crossowymi bibliotekami

> Tutaj też coś bez sensu.
> Ten pakiet istnieje właśnie dla libintl.dll.a (i nagłówków).
> libasprintf to tylko dodatek, nie wiem czy gdziekolwiek używany.

te dll-ki mi się nie budują po prostu. Próbowałem ze 4-5 razy, z
oryginalnym specem i kupa - po prostu się nie budują.

Cz w rny