SPECS: crossmingw32-gettext.spec - clean ups

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 20 Lut 2007, 21:18:11 CET

On Tue, Feb 20, 2007 at 08:41:46PM +0100, Cezary Krzyzanowski wrote:
> Dnia 20-02-2007, wto o godzinie 20:09 +0100, Jakub Bogusz napisał(a):
[bcond]

> Domyślnie właczony

No i?
Wiele innych bcondów jest domyślnie włączona.

> Teraz - chce mieć w każdym z crossów pewien stały format, w tym
> pkgconfig

I jaki ma sens eksportowanie nie używanych zmiennych?
Równie dobrze można by dodawać --with-qt-libraries we wszystkich
pakietach z %configure, a nie tylko tych kilkudziesięciu czy paruset
korzystających z kde*.

> Starczy - potem pojawiają się jaja przy kompilacjach, bo systemowe
> ranlib i ar sobie nie radzą z crossowymi bibliotekami

Gdzie potem? Nie miałem z tym problemów.

> te dll-ki mi się nie budują po prostu. Próbowałem ze 4-5 razy, z
> oryginalnym specem i kupa - po prostu się nie budują.

Teraz to się pakiet w ogóle nie buduje, bo definicje w winnt.h z w32api
3.8 są w konflikcie z tymi z intl/localename.c :/

*.dll są raczej do przeniesienia do wine/windows/system, ale to inna
sprawa.

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.pl/