SPECS: crossmingw32-gettext.spec - clean ups

Cezary Krzyzanowski dhubleizh w o2.pl
Wto, 20 Lut 2007, 21:54:35 CET

Dnia 20-02-2007, wto o godzinie 21:18 +0100, Jakub Bogusz napisał(a):

> No i?
> Wiele innych bcondów jest domyślnie włączona.

W sumie to fakt. Jakoś tak na szybko wyleciało. Nie spodziewałem się,
żeby ktoś chciał customalizować crossowe narzędzia.

> I jaki ma sens eksportowanie nie używanych zmiennych?
> Równie dobrze można by dodawać --with-qt-libraries we wszystkich
> pakietach z %configure, a nie tylko tych kilkudziesięciu czy paruset
> korzystających z kde*.

Oj - samo %configure daje już masę śmieci, choćby CXX* stuff dla
aplikacji C-only. Robiłem z template'a, bo tak wygodniej i mam
gwarancję, że każdy pakiet ruszy. Potem poczyszczę takie rzeczy, jak już
całe gtkmm pobuduje.

> Gdzie potem? Nie miałem z tym problemów.

A ja miałem z budowaniem gtkmm i innych rzeczy, które korzystają z
libfontconfig.a albo libfreetype.a

Może - nie wiem. Updatnąłem.

Cz w rny