Nazewnictwo kernela (glownie do RMa)

Sławomir Paszkiewicz paszczus w gzowski.opole.pl
Śro, 21 Lut 2007, 13:11:40 CET

Cytowanie Piotr Skwarna <spider w linux.pl>:

> podobno jest to gdzies po zbotowaniu w /etc/installer.pkg, ale mi sie
> nie udalo tego zmienic, hawk mi zasugerowal instalacje kernel24 i
> pozniejsza aktualizcje do 2.6 to poskutkowalo

Zgadza sie, tak tez bylo zrobione - ale to nie jest rozwiazanie, bo
skoro juz mamy automagiczny instalator to powinien automagicznie
instalowac system z 2.6 jesli jest defaultowo (a jest!).

Co do bootkietek to ok, nie beda przegenerowane, ale w takim razie
poprawie w dokumentacji i pldconfie na 'kernel' i niech juz tak
zostanie na stale :)

Pozdrawiam