Nazewnictwo kernela (glownie do RMa)

Piotr Skwarna spider w linux.pl
Śro, 21 Lut 2007, 13:01:31 CET

Sławomir Paszkiewicz napisał(a):
> Witam.
> Wczoraj szef w pracy postanowil postawic dla kogostam router na PLD i
> sciagnal w tym celu bootdisk_net.img.
> No i wszystko fajnie, ale gdy dal instalacje wystapil blad - brak
> pakietu "kernel-grsecurity". Obecnie w ac jest kernel o nazwie
> 'kernel' a nie 'kernel-grsecurity' i z tego co wiem to
> 'kernel-grsecurity' jest w ac-supported.
>
> Stad moje pytanie - czy zostawiamy juz na stale w ac kernela o nazwie
> 'kernel' ? Jesli tak, to zmienie tam gdzie trzeba (instalator(?),
> dokumentacja, pldconf), a jesli nie to prosilbym o jakas wypowiedz na
> [...]

podobno jest to gdzies po zbotowaniu w /etc/installer.pkg, ale mi sie
nie udalo tego zmienic, hawk mi zasugerowal instalacje kernel24 i
pozniejsza aktualizcje do 2.6 to poskutkowalo

--
+PLUG +PLD	http://www.linux.pl	| [Quoting Sergiusz Pawłowicz]
RLU 301329 	spider(at)linux(dot)pl 	| "głupota to straszny wirus."