xen-3.0.4_1-0.4 i sched-sedf

Tomasz Rutkowski alucard w nospheratu.net
Śro, 21 Lut 2007, 14:03:34 CET

Dnia Wed, 21 Feb 2007 12:49:44 +0100 (CET)
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk <grzegorz w art4u.pl> napisał(a):

> Dodam że dzięki tej regresji/błędowi odkryłem sched-credit, który
> działa wyśmienicie.

ja się jeszcze tym nie bawiłem, ale dodam, że xensource we wszystkich
roadmapach sugeruje, że z powodu zmian w interfejsach kernela,
które oni jeszcze zmieniają na swoje a później deweloperzy różnych
dystrybucji upstreamują, często się jakieś funkcjonalności gubią...

tym niemniej, podejrzewam, że jest pewna rozbieżność między xen-3.0.4-1
(wersja źródeł) a kernelem - łatka jest stworzona na bazie łatki z
fedory (podobnie jak w kernelach debiana), a w niej były zawarte
jakieś upstream'y z xen-3.0.4-testing (na xen-devel Ian Pratt chyba
pisał, że będą chcieli wydać wersję xen-3.0.4-2 z poprawkami z tej
linii)

na weekend mam zaplanowane próby z 3.0.4-testing, zobaczymy...
a tak a propos udało się komuś skompilować wersję x86_64?
ja będę pierwszy raz próbował w sobotę, i jestem ciekaw...

Tomasz Rutkowski, e-mail/jid: alucard w nospheratu.net, +48 604 419 913