Nazewnictwo kernela (glownie do RMa)

Sławomir Paszkiewicz paszczus w gzowski.opole.pl
Śro, 21 Lut 2007, 12:44:12 CET

Witam.
Wczoraj szef w pracy postanowil postawic dla kogostam router na PLD i
sciagnal w tym celu bootdisk_net.img.
No i wszystko fajnie, ale gdy dal instalacje wystapil blad - brak
pakietu "kernel-grsecurity". Obecnie w ac jest kernel o nazwie
'kernel' a nie 'kernel-grsecurity' i z tego co wiem to
'kernel-grsecurity' jest w ac-supported.

Stad moje pytanie - czy zostawiamy juz na stale w ac kernela o nazwie
'kernel' ? Jesli tak, to zmienie tam gdzie trzeba (instalator(?),
dokumentacja, pldconf), a jesli nie to prosilbym o jakas wypowiedz na
temat tego, jak to powinno byc, by bylo dobrze.

Pozdrawiam