AC i spece w UTF-8

Jacek Konieczny jajcus w jajcus.net
Nie, 25 Lut 2007, 09:30:07 CET

On Sun, Feb 25, 2007 at 08:58:19AM +0100, Marcin Król wrote:
> Dopiero teraz mialem okazje wyprobowac faktyczna prace na specach UTF. Niestety
> musze stwierdzic, ze na konsoli ISO to raczej mija sie z celem. Chocby cos tak
> niezbednego jak cvs diff staje sie bezuzyteczne

Myślę, że takie coś można sobie załatwić prościutkimi skryptami, np.
"cvsdiff", który robiłby "cvs diff | iconv".

> diffa. W rezultacie zamiast roznic w specu widzimy sieczke. Fajnie by bylo,
> gdyby cvs robil konwersje kodowania w locie, ale to pewnie nie przejdzie.

Jak to sobie wyobrażasz bez utraty danych?

Myślę, że UTF-8 w specach to bardzo dobre rozwiązanie, które powinno być
od zawsze. Tyle, że musimy do tego dostosować swoje nawyki.

Pozdrowienia,
        Jacek