AC i spece w UTF-8

Marcin Król hawk w limanowa.net
Nie, 25 Lut 2007, 10:20:31 CET

> Myślę, że takie coś można sobie załatwić prościutkimi skryptami, np.
> "cvsdiff", który robiłby "cvs diff | iconv".

Hm. Skrypt to moze za duzo, ale w sumie aliasy sobie mozna porobic. Czemu
cholera najprostsze rozwiazania najtrudniej znalezc? :)

> Jak to sobie wyobrażasz bez utraty danych?

Nie wyobrazam sobie, dlatego stwierdzilem, ze to raczej nie przejdzie.

> Myślę, że UTF-8 w specach to bardzo dobre rozwiązanie, które powinno być
> od zawsze. Tyle, że musimy do tego dostosować swoje nawyki.

Generalnie tez lubie UTF-8, wszedzie poza konsola. Za duzo rzeczy z ktorymi mam
na co dzien w pracy do czynienia przestaje po prostu poprawnie funkcjonowac. I
niestety nie moge tego zmienic/poprawic/cokolwiek.

M.