Czy subversion MUSI wymagać mysql-a?

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Wto, 27 Lut 2007, 11:09:50 CET

Kiedyś już się pojawiło, ale w innym kontekście. No to jeszcze raz:

poldek:/all-avail> upgrade subversion-*
Przetwarzanie zależności...
subversion-1.4.0-2 zostanie zastąpiony przez subversion-1.4.3-1
subversion-1.4.3-1 zaznaczył mysql-libs-5.0.33-1 (wł.
libmysqlclient_r.so.15)
błąd: mysql-libs-5.0.33-1: odmawiam aktualizacji wstrzymanego (hold) pakietu
Wystąpiły błędy podczas instalacji

Czy svn musi zależeć od mysql-libs? Problem u mnie polega na tym, że muszę
mieć zainstalowane mysql-3.x, więc update do 5.x nie wchodzi w grę. A przez
to jest co widać powyżej. Nie jest to dla mnie bardzo krytyczne, bo svn nie
używam intensywnie, ale zawsze jest to jakieś ograniczenie.