Czy subversion MUSI wymagać mysql-a?

Przemyslaw Iskra sparky w pld-linux.org
Wto, 27 Lut 2007, 11:16:10 CET

On Tue, Feb 27, 2007 at 11:09:50AM +0100, Łukasz Maśko wrote:
> Kiedyś już się pojawiło, ale w innym kontekście. No to jeszcze raz:
>
> poldek:/all-avail> upgrade subversion-*
> Przetwarzanie zależności...
> subversion-1.4.0-2 zostanie zastąpiony przez subversion-1.4.3-1
> subversion-1.4.3-1 zaznaczył mysql-libs-5.0.33-1 (wł.
> libmysqlclient_r.so.15)
> błąd: mysql-libs-5.0.33-1: odmawiam aktualizacji wstrzymanego (hold) pakietu
> Wystąpiły błędy podczas instalacji
>
> Czy svn musi zależeć od mysql-libs? Problem u mnie polega na tym, że muszę
> mieć zainstalowane mysql-3.x, więc update do 5.x nie wchodzi w grę. A przez
> [...]

Po to jest -libs wydzielone, aby nie wymagało całego mysql, a
zainstalowanie jednoczesne tych libsów i starego mysql to nie powinien
być problem.

--
 ____  Sparky{PI] -- Przemyslaw _  ___  _  _  ........... LANG...Pl..Ca..Es..En
/____) ___  ___  _ _ || Iskra  |  | _ \| |  | : WWW........ppcrcd.pld-linux.org